Žádný z třiadvaceti grafických návrhů se hodnotící komisi nelíbil tak moc, aby se mohl stát novým libereckým logem. Rada města se tak soutěž rozhodlo zrušit. Teď se rozhodne, zda vypíše novou s úpravami nebo si ponechá to dosavadní.
Komise sice nejprve měla pět návrhů, které chtěla poslat do druhého kola, nakonec to ale neudělala. „Nemělo žádný smysl se rozhodovat třeba jen většinou jednoho hlasu, na to je logo města příliš zásadní věcí. Chceme teď trochu upravit zadávací podmínky a vypsat soutěž znovu. Pak bychom mohli s novým logem začít pracovat od začátku roku 2016,“ vysvětlil náměstek primátora pro školství, kulturu, sociální věci a cestovní ruch Ivan Langr.
Veřejnou zakázku na takzvanou vizuální identitu pro Liberec vypsalo město v dubnu. Chtělo tak získat nové logo a také grafický manuál, který předepíše užití logotypů v jednotlivých situacích, firemní barvy, písma i základní vzhled prezentačních tiskovin, jako jsou různé publikace, plakáty, letáky, mapy či billboardy aj. „Pro krajské město by existence vlastního grafického manuálu měla být jedním z hlavních kroků v rozvoji cestovního ruchu a marketingu,“ doplnil mluvčí magistrátu Jan Král.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.