Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 3. září 2020, 09:51
Dopravní podniky se řádně připravily na návrat cestujících po prázdninách. Právě návratu školáků a studentů do MHD je věnována společná kampaň Sdružení dopravních podniků ČR. Spot byl natáčen v mnoha městech České republiky, která městská hromadná doprava tematicky propojuje.
Název projektu „ZASE SPOLU“ prezentuje radost školáků ze setkání a společného cestování MHD. „Dopravní podnik v Liberci se do kampaně zapojil, spot působí mile a optimisticky. Chceme, aby se cestující do vozů opět vrátili a hlavně, aby se v MHD cítili bezpečně,“ říká Michal Zděnek, předseda představenstva DPMLJ.
Od začátku pandemie se DPMLJ snaží chránit cestující a své zaměstnance. Ostatní dopravní podniky zatím neavizují žádná speciální opatření v souvislosti s COVID 19. Pokud si situace další hygienická opatření vyžádá, zareagujeme na případné pokyny jednotlivých krajských hygienických stanic a ministerstva zdravotnictví.
Pro cestující je od 1. 9. 2020 znovu zavedena povinnost zakrýt si před nástupem do vozidla ústa a nos. Řidiči DPMLJ v kabině vozidel roušky používat nemusí, mimo kabinu se řídí interním nařízením svého zaměstnavatele a ministerstva zdravotnictví. Z prvního zářijového dne v městské dopravě v Liberci zatím neevidujeme problém mezi cestujícími v souvislosti s používáním roušek ve vozidlech.
Smysl společné kampaně a návrat cestující do městské dopravy v těchto dnech negativně poznamenávají znepokojivé informace týmu „chytré karantény“ v médiích. Na tuto skutečnost promtně zareagovali zástupci vedení SDP ČR a zaslali otevřený dopis vládě a premiérovi, kde na nepodložené informace upozorňují.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.