čtvrtek 9. dubna 2020 Dušan

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Ready made vs. založení s.r.o.

, aktualizováno 17. března 2020, 9:15

Jak na pořízení s.r.o.? Možností máte hned několik. Můžete se společnost pokusit založit sami nebo si od odborné agentury nechat založit s.r.o. na klíč. Třetí možností a trendem dnešní doby je koupě ready made společnosti. Jaké jsou výhody a nevýhody jednotlivých variant si vysvětlíme v následujícím článku.

Se specializovanými agenturami, které zprostředkovávají mimo jiné i prodej s.r.o., jako by se v poslední době roztrhl pytel. Ačkoliv založit si společnost není na první pohled žádná věda, většina lidí upřednostní nechat si poradit nebo rovnou přenechat celou záležitost odborníkům.

Pokud se ale orientujete v právních předpisech, občanský zákoník spolu se zákonem o obchodních korporacích stanovuje pro založení s.r.o. celkem podrobně všechny náležitosti. Společnost s ručením omezeným se zakládá společenskou smlouvou (v případě jediného zakladatele zakladatelskou listinou), pro kterou zákon stanovuje formu notářského zápisu. Následně je třeba zřídit společnosti účet v bance, na který se splácí základní kapitál. Aby společnost vznikla jako právnická osoba, je následně nutné přistoupit také k jejímu zápisu do obchodního rejstříku. Pro celý tento proces je zcela zásadní už dopředu si rozmyslet, k jakému účelu bude společnost sloužit a od toho se odpíchnout při rozhodování zásadních parametrů společnosti jako je její název, výše základního kapitálu, způsob jednání statutárního orgánu apod.

Pokud si ale nepotřebujete společnost výrazně personalizovat, a hlavně už chcete podnikání rozjet co nejdřív, bude pro vás jistější a jednoduší zvolit cestu ready made s.r.o. Taková společnost je řádně založena a zapsána do obchodního rejstříku, má kompletně splacený základný kapitál, nese nějaký neutrální název a je okamžitě připravena k převodu. Společnost je bez historie, nemá žádné závazky a vy tak nemusíte mít obavy z kostlivců ve skříni.

Vsadíte-li na některou z renomovaných agentur, můžete počítat s osobním přístupem a bezproblémovým vyřízením veškeré smluvní dokumentace i zápisu změn do obchodního rejstříku. Zpravidla se jedná o záležitost několika málo dní. V případě zájmu pak dále budete moci využít i souvisejících služeb jako poskytnutí virtuálního sídla, přeposílky pošty nebo právního, popř. účetního poradenství.

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo1 čtenářů

PR text

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.