Aktuálně

Dívenka nastoupila v Jablonci cestou na hudebku do špatného autobusu, pomohli strážníci více...

Čeká nás zatažený víkend s přeháňkami. Teploty půjdou nahoru více...

Policie zná příčinu diskotéky na Bílém Kameni. Šlo o závadu na mrazícím zařízení více...

Asfaltové hřiště na Králově Háji čeká proměna. Nadchnout má děti i jejich dozor více...

Prales na Ještědu se rozroste o 4,5 hektaru. Spolek vyjde výkup na milion více...

Pohotovosti převezmou zdravotní pojišťovny. O všechny v kraji ale nestojí více...

Tohle rozhodně nekupujte. Krabička do zásuvky peníze neušetří

Kam až jsou podvodníci schopni zajít a co jsou ochotni zákazníci koupit, je někdy až neuvěřitelné. Sdružení dTest se na základě podnětů spotřebitelů zabývalo už na první pohled nesmyslným zařízením, které podle výrobce stačí dát do zásuvky a od té doby budete šetřit až 75 procent energie v celé domácnosti.

„Na poradenské lince 299 149 009 i přes facebook se nás spotřebitele dotazují na toto zařízení. Po provedeném šetření můžeme konstatovat, že se jedná pouze o velmi jednoduchý přístroj, který sám spotřebovává elektrickou energii a slibované úspory rozhodně nezajistí,“ uvádí vedoucí právní poradny dTestu Lukáš Zelený a doplňuje: „Nabídky nešetří odbornými výrazy jako optimalizace napětí či distribuce, redukce výkyvů a šumů, parazitické rušení a podobně, jde však pouze o klamání spotřebitele a podvod.“

Podle spotřebitelského sdružení nejsou zrovna košer ani internetové stránky prodejce, které vykazují znaky klamavých obchodních praktik a podvodu. Z tohoto důvodu dTest podal trestní oznámení na neznámého pachatele a podnět České obchodní inspekci. Reklamu na Google AdWords na Energy Saver Pro nahlásil dTest společnosti Google jako škodlivou a klamavou, a zároveň upozornil facebook na stránky, které toto zařízení propagují.

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky spotřebitel, DTest, Facebook, Google, Česká obchodní inspekce, zásuvka, Google AdWords

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.

Pošli tip na kulturní akci

Publikace zaslané kulturní či sportovní akce není garantována a vždy o publikaci rozhoduje redakce.
Zasláním tipu do redakce zároveň deklaruji, že mám svolení s užitím fotografie.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami, etickým kodexem a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.