Aktuálně

Čeká nás zatažený víkend s přeháňkami. Teploty půjdou nahoru více...

Policie zná příčinu diskotéky na Bílém Kameni. Šlo o závadu na mrazícím zařízení více...

Asfaltové hřiště na Králově Háji čeká proměna. Nadchnout má děti i jejich dozor více...

Prales na Ještědu se rozroste o 4,5 hektaru. Spolek vyjde výkup na milion více...

Pohotovosti převezmou zdravotní pojišťovny. O všechny v kraji ale nestojí více...

Další změny ve Slovanu. Gebre Selassie sportovním ředitelem, klub má i nového šéfa marketingu

Autoři | Foto Slovan Liberec

Po převzetí libereckého Slovanu novým majitelem Ondřejem Kaniou a jmenováním generálního ředitele Jana Nezmara přichází ve vedení klubu další změny. Novým sportovním ředitelem byl jmenován Theodor Gebre Selassie a klub posiluje i po stránce propagace, když se novým šéfem marketingu a obchodu stane Štěpán Hanuš.

Gebre Selassie dosud ve Slovanu působil jako sportovní manažer, nyní se stává sportovním ředitelem. „Slovan se stal jedním z mých osudových klubů a Liberec domovem pro moji rodinu. Nesmírně si vážím příležitosti aktivně se podílet na vedení klubu v jeho nové etapě. Stejně, jako jsem se o to snažil jako hráč, budu i ve své nové roli dělat vše, co bude v mých silách, pro to, abychom byli úspěšní,“ řekl pro klubový web.

Gebre ve funkci nahradí dosavadního ředitele Zdeňka Koukala, který tak v klubu skončí. V nejbližší době ale bude podle vyjádření klubu svému nástupci k dispozici při předávání agendy.

Nový sportovní ředitel bude spolupracovat s generálním ředitelem Janem Nezmarem. Oba přitom patří mezi klubové legendy Slovanu. „S Theem nás pojí dlouhodobý vztah, jednak jako spoluhráčů a také jako přátel. Jsem přesvědčen o tom, že je velkou výhodou, pokud jsou na řídících pozicích klubu lidé, kteří k němu mají hluboký a dlouhodobý vztah. A to Theo, jako jedna z legend klubu, jednoznačně splňuje,“ doplnil Jan Nezmar.

Slovan také posiluje na poli propagace klubu, za což byl v minulosti kritizován. Do pozice ředitele obchodu a marketingu jmenuje Štěpána Hanuše. Ten v minulosti působil v marketingových pozicích hokejové Sparty Praha, fotbalového Jablonce a naposledy pak v Ligové fotbalové asociaci. „Jedná se o podstatný krok ve snaze klubu pozvednout marketingovou aktivitu, která by měla ve střednědobém horizontu vést k významně vyšším návštěvám na domácích zápasech a atraktivitě klubu vůči potenciálním sponzorům,“ uvedl klub v tiskové zprávě.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky slovan liberec, fotbal, gebre selassie, hanuš

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.

Pošli tip na kulturní akci

Publikace zaslané kulturní či sportovní akce není garantována a vždy o publikaci rozhoduje redakce.
Zasláním tipu do redakce zároveň deklaruji, že mám svolení s užitím fotografie.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami, etickým kodexem a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.