Po převzetí libereckého Slovanu novým majitelem Ondřejem Kaniou a jmenováním generálního ředitele Jana Nezmara přichází ve vedení klubu další změny. Novým sportovním ředitelem byl jmenován Theodor Gebre Selassie a klub posiluje i po stránce propagace, když se novým šéfem marketingu a obchodu stane Štěpán Hanuš.
Gebre Selassie dosud ve Slovanu působil jako sportovní manažer, nyní se stává sportovním ředitelem. „Slovan se stal jedním z mých osudových klubů a Liberec domovem pro moji rodinu. Nesmírně si vážím příležitosti aktivně se podílet na vedení klubu v jeho nové etapě. Stejně, jako jsem se o to snažil jako hráč, budu i ve své nové roli dělat vše, co bude v mých silách, pro to, abychom byli úspěšní,“ řekl pro klubový web.
Theo Gebre Selassie jmenován novým sportovním ředitelem Slovanu.
— FC Slovan Liberec (@FCSlovanLiberec) April 4, 2024
Podrobnosti na webu #FCSL:
Gebre ve funkci nahradí dosavadního ředitele Zdeňka Koukala, který tak v klubu skončí. V nejbližší době ale bude podle vyjádření klubu svému nástupci k dispozici při předávání agendy.
Nový sportovní ředitel bude spolupracovat s generálním ředitelem Janem Nezmarem. Oba přitom patří mezi klubové legendy Slovanu. „S Theem nás pojí dlouhodobý vztah, jednak jako spoluhráčů a také jako přátel. Jsem přesvědčen o tom, že je velkou výhodou, pokud jsou na řídících pozicích klubu lidé, kteří k němu mají hluboký a dlouhodobý vztah. A to Theo, jako jedna z legend klubu, jednoznačně splňuje,“ doplnil Jan Nezmar.
Slovan také posiluje na poli propagace klubu, za což byl v minulosti kritizován. Do pozice ředitele obchodu a marketingu jmenuje Štěpána Hanuše. Ten v minulosti působil v marketingových pozicích hokejové Sparty Praha, fotbalového Jablonce a naposledy pak v Ligové fotbalové asociaci. „Jedná se o podstatný krok ve snaze klubu pozvednout marketingovou aktivitu, která by měla ve střednědobém horizontu vést k významně vyšším návštěvám na domácích zápasech a atraktivitě klubu vůči potenciálním sponzorům,“ uvedl klub v tiskové zprávě.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.