Zásadní změnu oznámili liberečtí hokejisté. Po dvaceti letech jim z dresu zmizí podobizna bílého tygra. Podle vyjádření klubu půjde o dočasné řešení. „Prostor Bílého Tygra uprostřed dresu nabídneme našim klíčovým partnerům,“ říká majitel klubu Petr Syrovátko.
Tygr na hrudi je přitom poznávacím znakem klubu už od roku 2000, kdy se přejmenoval z názvu Stadion Liberec a provázel ho v nové éře, kdy se dostal do extraligy, kde získal i mistrovský titul.
Podle klubu ale jde o dočasné řešení, které si vyžádala současná „koronavirová“ doba. „Kromě chybějícího zisku z ticketingu, je tak výrazně omezeno také reklamní plnění pro partnery, jejichž propagace na kostce či dalších plochách v Home Credit Areně nemá bez diváků takový efekt jako při zaplněném hledišti. Přitom právě příjmy z reklamy jsou pro klub stěžejním zdrojem financí. Právě proto se vedení Bílých Tygrů odhodlalo k bezprecedentnímu a unikátnímu kroku,“ vysvětlil mluvčí tygrů Martin Kadlec.
Podle majitele klubu Petra Syrovátka jde o vyjádření respektu a propojenosti se sponzory, kteří drží liberecký hokej nad vodou. „Hruď a srdce mají k sobě blízko, a přesně takhle blízko my k našim partnerům máme. Doufáme, že se to našich partnerů dotkne a že s námi ve spojení zůstanou i nadále,“ řekl.
Na dresech libereckých hokejistů se tak v současné sezoně vystřídá čtyřiatřicet sponzorů, ti úplně největší pak budou mít své místo na dresu ve více zápasech. Důvod je podle prezidenta klubu jednoduchý. „Je to otázka sportovního života a smrti. Přistoupili jsme k tomuto kroku z toho důvodu, abychom zachránili Tygra. Věřím, že ti, kterým na Tygrovi záleží, to pochopí,“ dodává.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
O jednoho bílého tygra jsme už přišli, ZOO se na další chov nechystá (velmi pravděpodobně už nikdy). O další přijdeme teď. Takže výroba (několika) nových desítek dresů je řešení, jak z krize ven? Ne ty vole, logiku to nemá. To jen sponzor-idiot si může myslet, že mu reklama na dresu něco přinese. Reklama = zisk. Markeťák 21. století = idiot let devadesátých. Holt dárek Parisovi. Pravda je, že obrázek tygra je už aktuálně poněkud za zenitem 90. let, kdy frčely kliparty Microsoftu v Office. Potřeboval jen inovaci. Ale tak jo, zrušte ho, dejte si na dres třeba cihlu a Syner.