Aktuálně

Atraktivní, ale těžký los pro Jablonec. Ve čtvrtfinále poháru přivítá Slavii více...

Tygři ustáli nápor Třince a vrátili se na druhé místo tabulky více...

Při požáru zachránil liberecký hasič Roman Kostelňák dítě, dostal medaili HZS více...

Dívenka nastoupila v Jablonci cestou na hudebku do špatného autobusu, pomohli strážníci více...

Čeká nás zatažený víkend s přeháňkami. Teploty půjdou nahoru více...

Policie zná příčinu diskotéky na Bílém Kameni. Šlo o závadu na mrazícím zařízení více...

Asfaltové hřiště na Králově Háji čeká proměna. Nadchnout má děti i jejich dozor více...

Prales na Ještědu se rozroste o 4,5 hektaru. Spolek vyjde výkup na milion více...

Pohotovosti převezmou zdravotní pojišťovny. O všechny v kraji ale nestojí více...

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Autobus Bílých Tygrů sklízí chválu. Kdo stojí za vizuálem?

PR článek

Bílí Tygři Liberec jezdí na zápasy v novém. Klubový autobus oblékl kabát z produkce liberecké digitální agentury SMWORKS, která s hokejovým klubem spolupracuje na tvorbě vizuální identity už přes 4 roky. Jak takový proces tvorby probíhá a co obnáší realizace? Zeptali jsme se přímo zdroje.

Vizuály, které rezonují s fanoušky

Už několik sezón spolupracují Bílí Tygři na tvorbě vizuální identity s digitální agenturou SMWORKS. Ta se nestará jen o grafiku hokejového týmu; svůj kreativní otisk promítá i do tvorby personalizovaných dresů a zasloužila se i o kodifikaci marketingové komunikace směrem k fanouškům a partnerům.

„Spolupráce s Tygry nám dělá radost už od začátku a je pro nás velkou poctou starat se o sezónní vizuál našeho domácího klubu. Zároveň nás těší, že jsme získali důvěru i pro další projekty, například tvorbu online fanshopu, kampaní, komunikačního konceptu a dalších disciplín, které se točí kolem marketingu. Bílí Tygři Liberec jsou lovebrand, a přesně tak ke každému zadání od nich přistupujeme,” říká David Porš, CEO agentury SMWORKS.

Zatím poslední třešničkou na dortu je nový design pro klubový autobus, který na sociálních sítích Tygrů dostává nebývale pozitivní ohlasy. „Musím říct, že jsme byli až překvapeni tím, jak kladnou odezvu nová podoba autobusu zaznamenala. Když jsme ji zveřejnili na sociálních sítích, tak šlo v podstatě o naše nejsledovanější video za dlouhé měsíce a zároveň všechny komentáře byly kladné, což se opravdu málokdy vidí,” říká Dominik Jakubec, marketingový manažer hokejového klubu.

Týmovost v modrém provedení

Požadavky na nový design byly jasně dané – vizuál má ztělesňovat hesla týmovost a nadčasovost, hodnoty, na nichž si liberecký hokej zakládá. V rámci rešerše pak jako podklad pro inspirační moodboard posloužily fotografie klubových autobusů po celém světě.

„Samotný (výsledný) návrh se skládá z typografie, fotografie, pozadí v modrém barevném přechodu a součástí polepu je i logo sponzorů a logo Tygrů. Fotografie už sama o sobě působí hodně týmově a je to takový specifický symbol hokeje,” vysvětluje jednotlivé elementy designu grafička SMWORKS Markéta Oličová, která se těší, až autobus poprvé uvidí v jeho nové podobě.

Precizní polep dal zabrat

O realizaci se postarala agentura Rommy Agency. Proces polepení celého autobusu trval dohromady 4 dny a vyžádal si pomoc všech zaměstnanců společnosti. Nejnáročnější na celém procesu bylo napasovat na sebe jednotlivé části polepu tak, aby přesně navazovaly. Díky koordinaci celého týmu je však výsledek precizní.

Už jste měli šanci nový autobus zahlédnout osobně? Jak ho hodnotíte?

Hodnocení článku je 80 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky SMWORKS, Bílí Tygři Liberec, marketingová agentura Liberec, agentura, marketing, hokej, design

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.

Pošli tip na kulturní akci

Publikace zaslané kulturní či sportovní akce není garantována a vždy o publikaci rozhoduje redakce.
Zasláním tipu do redakce zároveň deklaruji, že mám svolení s užitím fotografie.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami, etickým kodexem a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.