Počasí dnes-1 °C, zítra0 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Autobus Bílých Tygrů sklízí chválu. Kdo stojí za vizuálem?

PR článek

Bílí Tygři Liberec jezdí na zápasy v novém. Klubový autobus oblékl kabát z produkce liberecké digitální agentury SMWORKS, která s hokejovým klubem spolupracuje na tvorbě vizuální identity už přes 4 roky. Jak takový proces tvorby probíhá a co obnáší realizace? Zeptali jsme se přímo zdroje.

Vizuály, které rezonují s fanoušky

Už několik sezón spolupracují Bílí Tygři na tvorbě vizuální identity s digitální agenturou SMWORKS. Ta se nestará jen o grafiku hokejového týmu; svůj kreativní otisk promítá i do tvorby personalizovaných dresů a zasloužila se i o kodifikaci marketingové komunikace směrem k fanouškům a partnerům.

„Spolupráce s Tygry nám dělá radost už od začátku a je pro nás velkou poctou starat se o sezónní vizuál našeho domácího klubu. Zároveň nás těší, že jsme získali důvěru i pro další projekty, například tvorbu online fanshopu, kampaní, komunikačního konceptu a dalších disciplín, které se točí kolem marketingu. Bílí Tygři Liberec jsou lovebrand, a přesně tak ke každému zadání od nich přistupujeme,” říká David Porš, CEO agentury SMWORKS.

Zatím poslední třešničkou na dortu je nový design pro klubový autobus, který na sociálních sítích Tygrů dostává nebývale pozitivní ohlasy. „Musím říct, že jsme byli až překvapeni tím, jak kladnou odezvu nová podoba autobusu zaznamenala. Když jsme ji zveřejnili na sociálních sítích, tak šlo v podstatě o naše nejsledovanější video za dlouhé měsíce a zároveň všechny komentáře byly kladné, což se opravdu málokdy vidí,” říká Dominik Jakubec, marketingový manažer hokejového klubu.

Týmovost v modrém provedení

Požadavky na nový design byly jasně dané – vizuál má ztělesňovat hesla týmovost a nadčasovost, hodnoty, na nichž si liberecký hokej zakládá. V rámci rešerše pak jako podklad pro inspirační moodboard posloužily fotografie klubových autobusů po celém světě.

„Samotný (výsledný) návrh se skládá z typografie, fotografie, pozadí v modrém barevném přechodu a součástí polepu je i logo sponzorů a logo Tygrů. Fotografie už sama o sobě působí hodně týmově a je to takový specifický symbol hokeje,” vysvětluje jednotlivé elementy designu grafička SMWORKS Markéta Oličová, která se těší, až autobus poprvé uvidí v jeho nové podobě.

Precizní polep dal zabrat

O realizaci se postarala agentura Rommy Agency. Proces polepení celého autobusu trval dohromady 4 dny a vyžádal si pomoc všech zaměstnanců společnosti. Nejnáročnější na celém procesu bylo napasovat na sebe jednotlivé části polepu tak, aby přesně navazovaly. Díky koordinaci celého týmu je však výsledek precizní.

Už jste měli šanci nový autobus zahlédnout osobně? Jak ho hodnotíte?

Hodnocení článku je 80 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky SMWORKS, Bílí Tygři Liberec, marketingová agentura Liberec, agentura, marketing, hokej, design

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Autobus Bílých Tygrů sklízí chválu. Kdo stojí za vizuálem?  |  Hokej  |  Sport  |  Liberecká Drbna - zprávy z Liberce a Libereckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.