Dvoulitrová láhev Coca-coly je minulostí. Společnost Coca-cola ji před týdnem začala nahrazovat jinými baleními s odlišným obsahem.
„Od balení dva litry odcházíme, protože již neumožňuje pokrýt různé spotřebitelské příležitosti při konzumaci nápojů,“ řekla pro iDNES.cz mluvčí Coca-Cola HBC ČR Kateřina Švecová. Nahradí ji balení s obsahy 2,25 litrů, 1,75 litrů a balení šesti plechovek o obsahu 0,33 litrů.
Důvod, proč Coca-cola stahuje z oběhu dvoulitrové lahve, je ten, že se změnila spotřebitelská poptávka po slazených nápojích. V současné době je trendy kupovat méně sladké nápoje, než třeba právě Coca-colu.
V Česku tržby Coca-Cola HBC ČR předloni vzrostly o 8,8 procenta na více než šest miliard Kč. O zhruba sedm procent na 354,3 milionu korun stoupl zisk.
Největšímu světovému výrobci nealkoholických nápojů Coca-Cola klesl v loňském čtvrtém čtvrtletí čistý zisk na 550 milionů USD (13,9 miliardy Kč) z předloňských 1,24 miliardy USD. Propad způsobily mimořádné náklady spojené se stáčírnami v Severní Americe. Nižší byly i příjmy, které klesly sedmé čtvrtletí za sebou, překonaly však očekávání analytiků.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.