Novou identitu hledá Liberec. Mělo by jít o jednoduchou značku, pod kterou si město každý hned představí. Zástupci radnice se také účastní nadnárodního meetingu projektu RetaiLink na téma City Branding. Slibují si od toho, že nová značka může pomoci i maloobchodu či větším zájmu turistů.
„Za město Liberec se tedy mimo projektového týmu účastní David Pastva, vedoucí odboru cestovního ruchu, kultury a sportu, Jana Vančátová, vedoucí komise kultury cestovního ruchu kultury a sportu a za místní maloobchodníky Kristýna Lukešová z provozovny La Formageria v Pražské ulici,“ řekla koordinátorka místní podpůrné skupiny Lucie Blažková.
Liberec by pak měl získat vlastní jedinečnou značku, která by ho definovala. Město pod Ještědem? Město sportu? Nebo třeba město rododendronů?
„Město Liberec již v minulosti prošlo vytvářením nového city brandingu, ale v současné době nemáme definované, jakým městem vlastně jsme. Věříme, že právě na nadnárodním setkání získáme odpovědi a doporučení, na základě kterých k nové identitě a strategii dospějeme,” vysvětlilaprojektová manažerka Lucie Noswitz.
Liberec se projektu RetaiLink účastní od roku 2016. Díky němu pracuje na rozvoji maloobchodu a oživení centra města.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.