Okurková sezona? To na Drbně neznáme. Zpravodajské weby skupiny TRIMA NEWS zažívají historicky nejúspěšnější rok své osmileté historie. Během srpna se počet reálných uživatelů přiblížil 900 tisícům a počet zobrazení stránek 3,5 milionu (měření Google Analytics), což zpravodajské portály Drbna nepamatují. Meziročně jde o zhruba devadesátiprocentní nárůst. Ten samý měsíc Libereckou Drbnu navštívilo 168 tisíc reálných uživatelů. Ukazatel návštěv se zastavil na 435 tisících.
„Čísla, kterých přes léto redakce dosáhla, jsou takovou třešničkou na dortu za naši práci. Denně se snažíme přinášet zajímavá a aktuální témata a jsme rádi, že naše čtenáře zprávy na Drbně baví. Ostatně spoustu jich vzniklo i díky nim, za což jim samozřejmě patří velké díky,“ poděkoval čtenářům šéfredaktor Liberecké Drbny Luboš Vrabec.
Liberecká Drbna dlouhodobě sází na co možná nejaktuálnější informace z krajského města a jeho okolí, a tato strategie se vyplácí. Její návštěvnost meziročně opět vzrostla, podobně jako počet reálných uživatelů (168 tisíc reálných uživatelů v srpnu tohoto roku oproti 101 tisícům za stejný měsíc loňského roku). Potvrzuje se tak, že lidé na Libereckou Drbnu chodí čím dál častěji a stává se tak oblíbeným zpravodajským portálem nejen v našem městě.
Zpravodajské weby vydavatelství TRIMA NEWS aktuálně působí v sedmi regionech Česka. V Českých Budějovicích (BudějckáDrbna.cz), Jihlavě (JihlavskáDrbna.cz), Brně (BrněnskáDrbna.cz), Olomouci (OlomouckáDrbna.cz), Liberci (LibereckáDrbna.cz), Hradci Králové (HradeckáDrbna.cz) a Plzni (PlzeňskáDrbna.cz). Celospolečenská témata se objevují na centrálním portálu Drbna.cz.
Už na podzim obsadí projekt Drbna další krajské město, konkrétně Karlovy Vary. „Karlovy Vary mají z našeho pohledu velký potenciál z čtenářského i obchodního hlediska. Věřím, že i v tomto kraji bude Drbna přijata veřejností podobně vřele, jako ve zbytku republiky,“ doplnil spolumajitel vydavatelství Petr Jiřička.