Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekSobota, 2. května 2020, 09:07
Nový design, starý dobrý obsah… Budějovický Budvar přichází s novými etiketami, které reflektují aktuální trendy. Změna se udála po šesti letech.
„Situace se na pivním trhu v posledních letech dynamicky vyvíjí. Především díky vzrůstající oblibě malých řemeslných pivovarů se výrazně mění celý pivní svět, a i my na to reagujeme v naší dlouhodobé strategii pivovaru,“ uvádí Gabriela Kudrnáčová, brand manager Budějovického Budvaru.
Dosavadní etikety dle jejích slov už nereflektují zejména změnu vize Budějovického Budvaru jako národního pivovaru a nové značky v jeho portfoliu (ať už v lahvovém či čepovaném pivu). „Přistoupili jsme ke změně názvosloví - od mezinárodních názvů jako například B:dark se vracíme k českému Budvar – Budvar Tmavý ležák. Do našeho portfolia jsme také zařadili nový produkt – hořký ležák Budvar 33, který je jak chuťovým profilem, tak i zamýšleným positioningem cílený na současné nekonzumenty Budvaru, a proto jsme mu chtěli dát jasnou vizuální odlišnost.“
Budějovický Budvar chce do budoucna pracovat s širším portfoliem. O to více potřebuje výrazněji akcentovat světově proslulý ležák Budweiser Budvar Original. „Naše portfolio pro domácí trh tvoří ale i další piva, kterým se snažíme dávat jejich jedinečnou identitu, jako třeba v případě nového hořkého ležáku Budvar 33,“ dodává Gabriela Kudrnáčová.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Nemůžu si pomoci, ale nový design u Originalu mi navozuje představu něčeho levného, tuctového, určitě ne prémiového...