Výpadky fungování sítě Vodafone zaznamenali zákazníci po celé České republice. Lidem nefungovalo volání, mobilní data, pevný internet ani televize. Operátor několik hodin pracoval na obnově služeb.
Zákazníci Vodafonu hlásili celorepublikový výpadek prakticky všech služeb jejich operátora. Na čísla operátora se nedalo dovolat a nešlo volat ani z nich. Podle iDnes mobily opakovaně hlásily vypnutou datovou službu, lidé nemohli naladit televizní připojení a v některých regionech ani pevný internet.
„Milí zákazníci, aktuálně se můžete setkat s výpadky hovorů, datových služeb a televize. Usilovně pracujeme na tom, abychom potíže co nejrychleji odstranili. Moc se vám omlouváme za případné komplikace," vysvětlili zástupci Vodafonu na Facebooku a doplnili, co mají lidé v případě, že potřebují tísňové volání.
„Pokud byste potřebovali volat tísňovou linku a nemohli jste teď vytočit hovor, vyndejte z telefonu SIM kartu a volejte číslo 112. Na toto číslo se dovoláte i bez SIM karty, stačí, když jste v dosahu alespoň jedné mobilní sítě,“ píše Vodafone na Facebooku.
V některých regionech výpadek lidé vůbec nezaznamenali. Například internet nebo televize může některým lidem v jednom městě fungovat a jiným ne.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.