sobota 24. října 2020 Nina

Omezení pracovní doby úřadu způsobilo fronty. Nově se lidé musí objednat

Jedno z vládních opatření způsobilo spíše komplikace. Jde o nařízení, že úřady budou pro občany otevřeny pouze dva dny v týdnu. To ale naopak občany na úřadu kumulovalo. Na libereckém magistrátu se tak nyní lidé musí nejprve telefonicky objednat.

Nařízení lidé kritizovali na sociálních sítích. „Když ve stotisícovém městě magistrát místo 6 dnů funguje jen 2, tak co se stane? No bude tam najednou víc lidí!“ uvedl například Lukáš Kobera.

Město tak muselo zareagovat a najelo na jarní systém, kdy se lidé museli před návštěvou úřadu objednat. „Po dobu trvání nouzového stavu přechází Magistrát města Liberce na systém agendy vyřizování klientů pouze po předchozím telefonickém objednání,“ potvrdila mluvčí města Jana Kodymová.

Telefonické objednávání jsme měli už na jaře a zatím jsme nenašli jiný lepší způsob, jak ty lidi rozložit v čase," uvedl primátor Jaroslav Zámečník. Do budoucna by to ale chtěl změnit. „Aby si lidé mohli sami vyplňovat rezervaci. To ale zatím vyžaduje nějaký čas na úpravu online rezervačního systému s tím, že to budeme muset nějak kombinovat pro lidi, kteří neovládají internet," dodal.

Úřední dny omezila svým nařízením vláda. Opatření má platit minimálně do konce příštího týdne. Úřední hodiny jsou jen v pondělí a ve středu od 08:00 do 10:30 a od 14:30 do 17:00. Stejně omezená bude i činnost infocentra. Za normálních okolností má liberecká radnice úřední hodiny každý všední den a také v sobotu dopoledne.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Autoři | Foto Lukáš Kobera

Štítky magistrát, radnice, fronty, covid

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.