Nakupovali jste v listopadu v dm drogerii? Možná právě i vy jste pomohli dobré věci v rámci akce Giving Friday. V minulých letech se dobročinná aktivita, jež má být kontrastem ke slevovému šílenství Black Friday, setkala s velkým zájmem ze strany zákazníků a ani tento ročník nebyl výjimkou. Giving Friday se letos uzavírá rekordními čísly.
Pět procent z obratu společnosti dm drogerie markt v den konání aktivity, tedy 27. listopadu, věnuje organizaci Fandi mámám, která podporuje děti rodičů samoživitelů. V letošním roce se během jediného dne pro organizaci vybralo 2,2 milionu korun.
„Získanou částku jsme se s ohledem k současné situaci, která je náročná pro mnoho lidí, zvláště pak pro samoživitele, rozhodli navýšit. Celkem tak dm na podporu dětí rodičů samoživitelů věnuje 3 miliony korun,“ říká manažer komunikace společnosti dm drogerie markt Jiří Peroutka. „Jsme vděční svým zákazníkům, že ani tato nelehká doba jim nebere chuť pomáhat,“ dodává.
Aktivita Giving Friday se v dm letos konala již třetím rokem. V roce 2018 darovala dm organizacím podporujícím děti a mládež ve smysluplném trávení volného času částku 1,7 milionu korun. Loni pak rozdělila 2 miliony korun mezi 70 domovů a institucí pro seniory v rámci projektu na podporu mezigeneračního propojení dětí a seniorů.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.