Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 4. března 2022, 10:34
Na počátku stála myšlenka zlepšit stravovací návyky i zaneprázdněné veřejnosti. Nemel z hladu nabízí dovoz zdravého celodenního menu krabičkovou formou, energeticky vypočítaného na potřeby a aktivitu strávníka, a přitom s chutí.
Roman Macháček a jeho žena Lucie Jankovičová, majitelé Nemel z hladu, se sami věnují aktivně sportu, proto je pro ně zdravé stravování jasnou volbou. A jelikož ví, že zdravě se dá stravovat i s chutí, chtěli své nadšení přenést i na ostatní. Proto zrealizovali „krabičkový“ koncept Nemel z hladu, kde zákazníkům nabízejí celodenní menu správně vyvážených potravin v chutné skladbě.
„Nechceme lidem nabízet zázračné diety, které jim akorát rozhodí metabolismus. Dlouhodobé a vyvážené stravování je nejlepší formou zdravého stravování. Někdy se zákazníci diví, že máme v jídelníčku slaninu. To je ale v malém množství také zdravá, přirozená potravina. Když sníte 10 kg banánu, tak to zdravé také není,“ zmiňuje důležitost pestrosti stravy Roman Macháček.
Roman a Lucie pracují ve svém konceptu s výpočtem energetických a výživových hodnot, které skládají pomocí kalkulací do nabízeného menu tak, aby odpovídalo doporučeným denním hodnotám. Nabízené menu pak ještě Roman s Lucií upravili pro potřeby lidí s různou tělesnou aktivitou od nízkosacharidového, až po menu pro sportovce, kteří právě pracují na objemu svalstva.
„Obrovskou radost máme z jedné naší 70leté zákaznice, která se dříve v jídle odbývala. Když si začala objednávat u nás, její praktická lékařka ji pochválila, že opět přibrala a zlepšilo se jí zdraví.“ Vypráví s úsměvem Roman Macháček.
Ano. Zcela a naprosto vážně. Roman s lucií si stojí za tím, že kvalita je lepší než kvantita. A jelikož svým zákazníkům chtějí nabízet každý den jídlo připravené z čerstvých surovin, nevidí v omezení nabídky žádný problém.
„Nikdy nevaříme z toho, co nám zbylo ze včera. Na každý den nakupujeme čerstvé suroviny přesně v takovém množství, které spotřebujeme. Díky tomu můžeme našim zákazníkům nabídnout jídlo v nejlepší kvalitě. A co víc, mnoho zákazníků je s tím opravdu spokojeno, nemusí si dlouze vybírat, přemýšlet, co by rádi. Máme i zákazníky, co si ani nečtou jídelní lístek. Prostě se chtějí nechat překvapit. A jelikož si zákazník může vybrat, jestli si objedná jen určité dny nebo určité chody, tak si skladbu svého denního či týdenního jídelníčku může někdo vybíravější pořád určit sám,“ vysvětluje volbu šířky nabídky Roman Macháček.
Mezi důležité faktory konceptu Nemel z hladu patří i bezprostřední kontakt se zákazníkem. Krom toho, že má zákazník hned při objednávce možnost zadat alergie či antipatie k určitým potravinám, tak se Roman a Lucie upřímně zajímají o jeho názor.
„Jsme opravdu rodinná firma. I uvařené jídlo rozvážíme zákazníkům sami. Bereme to jako skvělou příležitost zpětné vazby. Zajímá nás, co si o jídle myslí strávník. Jsme i rádi, když nám něco vytkne. To nám pomáhá růst a zlepšovat se,“ potvrzuje Lucie Jankovičová.
K zdravé formě stravování neodmyslitelně patří hodně zeleniny, a to v co nejlepší kvalitě. Proto si Roman a Lucie jezdí nakupovat sami a suroviny si pečlivě vybírají takřka všemi smysly. Přitom hledí i na sezónnost a regionálnost.
„Jezdíme si nakupovat sami, abychom si pohlídali kvalitu surovin. Snažíme se nakupovat, co má právě sezónu, a co se týče regionálnosti, alespoň zůstat v Evropě. Díky získaným zkušenostem víme, kdy už nějaká potravina nebývá moc dobrá, třeba když jí končí sezóna. Podle toho pak sestavujeme jídelníček na další týden. Důležité ale opravdu je tu surovinu vidět, moci si přičichnout, než ji koupíme,“ pokračuje Lucie Jankovičová.
Vedle zájmu o zdravý životní styl nechybí manželskému páru ani pokora.
„Chtěli bychom touto formou poděkovat boxerskému clubu Martina Berky BFC Liberec a H&S Teamu, které nás v našich počátcích hodně podporovali a podporují stále. Moc si toho ceníme a fandíme vám,“ dodává Roman Macháček.Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.