Počasí dnes17 °C, zítra19 °C
Sobota 27. dubna 2024  |  Svátek má Jaroslav
Bez reklam

Nesedí vám vánoční dárek? Není vhodný? S reklamací by neměl být problém

Úmysl dobrý, ale ve finále nemusí být vánoční dárek to pravé ořechové. Při vrácení zboží pozor na to, jestli byl dárek koupený v e-shopu nebo v kamenné prodejně, je to rozdíl.

Podle zákona prodejci v kamených obchodech nemají žádnou povinnost přijmout vrácené zboží. Někteří obchodníci nabízí vrácení zboží, ale je to jejich dobrovolné rozhodnutí. Jiní jsou schopni zboží vyměnit za jiné. 

To u obchodů na internetu je to jiné. Pokud zboží koupíte přes e-shop, máte právo ho do dvou týdnů od zakoupení vrátit. Samozřejmě jsou tu ale i vyjímky, třeba potraviny a jiné je to také u zboží, které je vyrobeno pro zákazníka na míru. 

Další kapitolou je reklamace. Jak v případě kamenné prodejny, tak i e-shopu je možné nepoškozené zboží reklamovat do dvou let od chvíle, kdy ho zakoupíte. Obchodník musí zvládnout reklamační řízení ve lhůtě třiceti dnů. 

Ohodnoť článek

Autoři | Foto pixabay.com

Štítky Vánoce, dárek, reklamace, reklamační řízení

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Nesedí vám vánoční dárek? Není vhodný? S reklamací by neměl být problém  |  Společnost  |  Zprávy  |  Liberecká Drbna - zprávy z Liberce a Libereckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.