Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 7. února 2025, 18:02
Podporu, know-how i investora – to vše můžete získat, pokud absolvujete Výkop, tříměsíční intenzivní program pro začínající podnikatele. Organizuje ho liberecký Lipo.ink a svůj podnikatelský příběh v něm začal psát nejeden úspěšný start-up. Registrace pro jarní kolo jsou otevřeny do 25. března.
Jak proměnit nápad v prosperující byznys? Jak sestavit finanční plán? A jak získat prvního platícího zákazníka? To jsou otázky, které se honí hlavou většině začínajících podnikatelů. „Největší noční můrou bývá finanční plán,“ potvrzuje Petra Sedláčková z Lipo.inku. „Lidé k nám často přijdou s nápadem, ale bojí se, že to nezvládnou po finanční stránce. A vlastně ani nevědí, jak se takový finanční plán tvoří.“
To byl i případ Jakuba Formana, který absolvoval Výkop minulý rok. Jeho podnikatelský nápad? Vztahová aplikace, která má pomoci mužům budovat lepší vztahy. „Věděl jsem, že aplikaci umíme navrhnout a vyvinout, ale cítil jsem rezervu v oblasti obchodu a marketingu. Pomohly mi hlavně workshopy a komunikace s odborníky, kteří mi poradili, jak firmu připravit na vstup investorů,“ říká Forman. Ve Výkopu už se objevily i ryze vědecké projekty, online vzdělávací platformy nebo třeba obytná nástavba na auta.
Někdo ani nápad na nový produkt či službu nemá, jen hledá nové příležitosti. Už nechce zůstávat v korporátu či fungovat jako zaměstnanec. „Tito lidé třeba mají technické, obchodní či marketingové dovednosti a chuť rozjet něco vlastního. Zde se mohou propojit s dalšími a vytvořit byznysový tým. I pro ně je náš program určen,“ potvrzuje Petra Sedláčková.
A jak tedy Výkop funguje? Před jeho startem se sestaví podnikatelské týmy. Poté vás čekají tři měsíce společných workshopů a osobních konzultací. „Na program byste si měli vyhradit zhruba tak 12 hodin týdně,“ upozorňuje Petra Sedláčková. „Získáte tu potřebné znalosti z oblasti obchodu, legislativy, financí i marketingu. A nejen znalosti, rovnou je také uvedete do praxe. Pod vedením expertů si vypracujete obchodní model, prozkoumáte dostupný trh, uděláte si finanční plán a připravíte se na vyjednávání s investorem.“
Právě obchodní prezentací před komisí investorů celý Výkop vrcholí. Uspěl v ní i Jakub Forman. Svou prezentací investory zaujal a na rozjezd podnikání získal potřebné finance.
Do jarního kola Výkopu se můžete registrovat do 25. 3. 2025, účastnický poplatek za jeden tým je 10 000 Kč. Více informací najdete zde.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.