Ne, to co vidíte na fotografii, skutečně není sníh nebo led na okurkách. Tenhle snímek z pavlovického obchodu řetězce Kaufland nám poslal čtenář Martin. Vyfotil ho ve čtvrtek odpoledne, kdy vyrazil na nákupy. Plesnivé okurky po našem upozornění zaměstnanci okamžitě stáhli z prodeje a vedení společnosti se omluvilo zákazníkům.
„Ihned po upozornění jsme veškeré ovoce a zeleninu důkladně zkontrolovali. Všechny závadné plody byly odstraněny. Zároveň provedeme opětovná proškolení všech zaměstnanců, aby k podobným případům nedocházelo,“ řekl mluvčí řetězce Michael Šperl. „Takto poškozená zelenina se v žádném případě neslučuje s naší představou o kvalitě. Zboží musí být vždy a za každých okolností prvotřídní,“ dodal.
Většina obchodních řetězců přitom provádí kontroly v oddělení zeleniny i více než desetkrát denně. „Naši zaměstnanci provádí každou hodinu kontroly čerstvosti a čistoty kolem stolů s ovocem a zeleninou, aby se eventuální nedostatky mohly ihned napravit a závadné zboží odstranit z prodeje. Tyto kontroly jsou dokumentovány kontrolními protokoly. Uvedené postupy bohužel v tomto případě nebyly dodrženy,“ dodal Michael Šperl.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.