Počasí dnes0 °C, zítra5 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Zákazník objevil v Bille prošlé sýry, stažení trvalo tři dny

Přijde vám, že si z vás někdy obchodníci dělají srandu? Nám tedy ano. Dalším takovým důkazem je až neuvěřitelná historka od čtenáře Michala Kurimského, která se podle něho odehrála v Bille ve Švermově ulici. Tři dny upozorňoval zaměstnance obchodu na prošlé mléčné výrobky, až po několika dnech, podle jeho slov, došlo k jejich stažení.

Celá story začala minulý čtvrtek, kdy Michal Kurimský vyrazil na malý nákup. „Chtěl jsem si koupit bloček eidamu, ale bylo na něm datum spotřeby 15. června. Vím, že pokud je dobře skladovaný, tak se mu nic stát nemůže, takhle za pár dní, ale prodávat by se to už nemělo. Vzal jsem si jeden a upozornil jsem na to prodavačku. Ta mi ho dala za poloviční cenu a řekla mi, že jde hned do sekce mléčných výrobků, aby všechny prošlé eidamy dala pryč,“ řekl.

V ten moment ještě netušil, že jeho upozornění nejspíš nikoho nezajímá. „V sobotu jsem byl v té stejné Bille znovu a jen ze zvědavosti jsem nakouknul na bločky eidamu a co čert nechtěl, stále tam byla řada sýrů se spotřebou do 15. června,“ dodal.

Podle jeho slov následovalo to samé, co dva dny předtím. „Upozornil jsem na to tedy znovu prodavačku, která mi zavolala nějakou jinou "výše" postavenou prodavačku, které jsem vysvětlil, že jsem tam byl dva dny zpátky a bylo mi řečeno, že je z prodeje stáhnou, šla se tam tedy podívat a s neuvěřitelně překvapivým pohledem mě ujistila, že neví jak je možné, že tam je prošlé zboží a že ho samozřejmě stáhnou z prodeje.“

Chybovat je lidské a proto by se dalo čekat, že druhé upozornění stačí. Opak je pravdou. „V neděli jsem byl v té Bille znovu, šel jsem si pro "čínskou polívku". Nicméně, vzal jsem to kolem sýrů a k mému překvapení tam byly stále ty stejné eidamy se spotřebou do 15. června.“

Právě v ten moment nám čtenář Michal poslal fotografii a znovu, potřetí, upozornil prodavačku. „Opět se strašně divila, jak je možné, že mají na regálu prošlé zboží a chtěla je ode mě vidět, tak jsem tam šel s ní a ona je před mýma očima vzala a odnesla někam do skladu,“ uzavřel.

Na vyjádření jsme se zeptali vedení řetězce, které nám přislíbilo osobní setkání. To však během úterý odvolalo a zaslalo nám pouze strohé vyjádření zastupující agentury. „V prodejně Billa ve Švermově ulici jsme provedli interní neohlášenou kontrolu a žádné pochybení jsme nenalezli. Pokud opravdu došlo k popisované záležitosti, velmi se zákazníkovi omlouváme. Takové jednání by bylo jednoznačně v rozporu s přijatými standardy společnosti Billa,“ sdělil za vedení společnosti Jakub Velen a řekl závěrem: „V rámci šetření vzniklé situace jsme opakovaně proškolili personál prodejny. Současně dále zintenzivníme kontroly na všech prodejnách. Zákazníka prosíme, aby se s námi spojil. Rádi bychom mu osobně vyjádřili politování nad vzniklou situací a dodali mu požadované zboží v odpovídající kvalitě.“

Štítky Billa, sýr, eidam, prodavač

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Zákazník objevil v Bille prošlé sýry, stažení trvalo tři dny  |  Společnost  |  Zprávy  |  Liberecká Drbna - zprávy z Liberce a Libereckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.