Dva až tři tisíce zákazníků telekomunikační společnosti T-Mobile postihl výpadek některých služeb. Firma uvedla, že důvodem je "systémová chyba", kterou se momentálně snaží odstranit. T-Mobile počítá s případnou kompenzací svým klientům, kteří podle vyjádření na sociálních sítích měli potíže s voláním i posíláním SMS zpráv.
"Za tuto situaci se klientům omlouváme a na opravě intenzivně pracujeme. Dotčené zákazníky budeme kontaktovat, počítáme i s případnou kompenzací," uvedl na dotaz Lukáš Hrabal z T-Mobile. Způsob kompenzace zatím neuvedl.
Výpadek podle serveru iDnes postihl především zákazníky s předplacenou kartou a trvá již od nedělního odpoledne. Telefony byly nejprve bez signálu, posléze při pokusu o volání automatická hláska oznamovala, že je nedostatečný kredit. Zákazníci nemohou podle serveru volat ani odesílat SMS už skoro celý den. Problém se týká v menší míře i tarifních zákazníků, kterým systém při pokusu o volání hlásí, že nemají kredit. Problémy mají zákazníci T-Mobilu po celé republice.
T-Mobile má podle posledních údajů necelých šest milion zákazníků, více než 3,5 milionu používalo některý smluvní tarif a dalších 2,4 milionu volilo předplacenou službu.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.