Jak složité může být dokazování „slovní dohody“ teď dobře ví dvaadvacetiletý mladík z Českolipska. Ten do rukou majitele jednoho z místních autoservisů svěřil svou Toyotu s tím, že všechny „mouchy“ v servisu vyladí za 23 tisíc korun. Majitel servisu však od mladíka dostal už 27 tisíc a žádá dalších 17 tisíc korun. Majitel auta se rozhodl, že takhle drahou opravu nežádal a žádné další peníze muži zaplatit nechce. Ten mu jeho auto naoplatu nechce vydat a tak případ skončil na policii.
„Oznamovatel už v lednu zaplatil servisu zálohu ve výši 15 tisíc korun a později si řekl majitel provozovny ještě o dalších 12 tisíc korun. Dostal je. Majiteli auta přitom nevydal žádné potvrzení o přijetí záloh a on udělal tu chybu, že si doklad nevyžádal,“ řekla mluvčí policie Ivana Baláková.
Když mělo dojít k předání auta, vyzval majitel servisu muže k tomu, aby k zálohám doplatil dalších 17 tisíc korun. To majitel auta odmítl, protože se cena původně domluvené opravy zdvojnásobila, aniž by byl blíže seznámen s tím, proč tomu tak je. „Když se provozovatel autoservisu nedočkal vyplacení, auto majiteli odmítl vydat. Ten se proto nyní obrátil na policisty,“ uzavřela Baláková.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.