Už v úvodním utkání ligy proti Slovácku měli hráči Slovanu na dresech na prsou místo Preciosy AAA Auto. Nyní oba subjekty potvrdily, že jde o výsledek spolupráce, na které se dohodly. Právě prodejce aut AAA Auto, který patří do skupiny AURES holdings, se stal novým generálním partnerem libereckého klubu.
„Partnerství s AAA AUTO si velmi vážíme. Získali jsme silného generálního partnera, který navíc působí i v Libereckém kraji a má tak blízko k našim fanouškům,“ řekl ředitel Slovanu Libor Kleibl.
Logo AAA AUTO nahradilo na libereckých dresech Preciosu, sklářská společnost ale podle Kleibla dál zůstává vlastníkem fotbalového klubu. „My jsme dlouhodobě hledali silného generálního partnera, kterého můžeme promítnout na našich dresech a má exkluzivní reklamu v centru. Věřím, že to je první krok, že na to navážeme i do budoucna ve větším rozsahu," řekl Kleibl.
Naše značka @aaaauto_cz získala nového silného partnera @FCSlovanLiberec. S nejvyšší fotbalovou soutěží spolupracujeme již pět let, protože fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi zajímavý. Toto je navíc poprvé, kdy jsme se stali generálním partnerem klubu. pic.twitter.com/cCzHEU9JnA
— KarolinaTopolova (@KTopolAURES) August 5, 2021
AAA Auto s nejvyšší fotbalovou soutěží spolupracuje už pět let, začátkem roku oznámilo spolupráci také se Spartou a nyní i s Libercem. Právě Slovan je ale pro AAA Auto poprvé generální partner. „My jsme se rozhodli, že budeme spolupracovat s jednotlivými kluby, které si vybereme v rámci našeho působení v České republice. Je logické, že tam, kde máme pobočku, tam se zaměřujeme na spolupráci s danými aktivitami, převážně sportovními," řekla generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings Karolína Topolová.
Fotbaloví fanoušci mohou již nyní vidět značku AAA AUTO kromě dresů hráčů i na LED perimetrech při domácích utkáních. „Věříme, že vývoj pandemie v blízké budoucnosti nadále umožní přítomnost diváků na zápasech FC Slovan Liberec, kde pro ně budeme mít připravenu řadu aktivit,“ doplnila Topolová.
Skupina AURES Holdings působí na trhu již 29 let. Provozuje síť více než čtyř desítek poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila již přes 2,5 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně průměrně 80 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna.
AAA AUTO se řadí k největším prodejcům ojetých automobilů ve střední a východní Evropě. Loni otevřela firma v Liberci novou pobočku v Nákupním centru Severka, podle Topolové jde o největší pobočku firmy po pražské centrále.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Kvalitní zázemí je základ úspěchu a je super, že Slovan má takového generálního partnera