Hokej v Liberci po zisku mistrovského titulu táhne. Uprostřed léta už je na domácí zápasy Bílých Tygrů prodáno více permanentních a klubových vstupenek, než za celou uplynulou sezónu. Liberecký klub odhaduje, že celková čísla v prodeji dlouhodobých vstupenek by mohla atakovat dosavadní maxima z let 2005-2007, kdy se Bílí Tygři stěhovali do zbrusu nové areny a opanovali také základní část extraligy. Aktuálně už je dlouhodobými vstupenkami obsazena polovina kapacity Home Credit Areny
„Počet prodaných permanentních a klubových vstupenek už se aktuálně přehoupnul přes hranici 3 500 kusů a toto číslo každým dnem plynule narůstá. Výraznější nárůst prodeje zaznamenáváme v sektorech Česká Spořitelna Klubu a vyšší zájem je i o pronájem Skyboxů,“ prozrazuje marketingová manažerka klubu Barbora Saitlová a s úsměvem dodává, „Přesvedčili jsme se, že zisk mistrovského titulu je bezesporu zatím nejlepším marketingovým tahem v novodobé historii klubu.“
Bílí Tygři zahájili prodej permanentních vstupenek nedlouho po zisku svého premiérového mistrovského titulu (2 týdny) a na statistikách bylo hned patrné, že v nové sezóně bude o dlouhodobé vstupné zájem. Hned první den si pro permanentku přišlo přes 100 zájemců. „V Home Credit Areně je dobrý výhled z většiny sedadel, ale nejlepší místa jsou samozřejmě na „dlouhých stranách“ – v I. kategorii a v ČS Klubu, o tato místa je také největší zájem. Chtěla bych upozornit naše fanoušky, kteří by chtěli permanentku právě do těchto sektorů, aby si pospíšili, protože těchto sedadel valem ubývá,“ apeluje Barbora Saitlová na váhající příznivce Bílých Tygrů.
To, že o zápasy Bílých Tygrů je v této sezóně zájem, dokazují i návštěvy na prvních dvou přípravných duelech. Přátelskému utkání s Chomutovem přihlíželo 2000 diváků a na zápas s Mladou Boleslaví, byť začínal netradičně už v 11 hodin dopoledne, se přišlo podívat 1 200 fanoušků.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.