Aktuálně

Čeká nás zatažený víkend s přeháňkami. Teploty půjdou nahoru více...

Policie zná příčinu diskotéky na Bílém Kameni. Šlo o závadu na mrazícím zařízení více...

Asfaltové hřiště na Králově Háji čeká proměna. Nadchnout má děti i jejich dozor více...

Prales na Ještědu se rozroste o 4,5 hektaru. Spolek vyjde výkup na milion více...

Pohotovosti převezmou zdravotní pojišťovny. O všechny v kraji ale nestojí více...

Jaký bude Liberec? U Fryče se bude debatovat o úpravách kolem vodních prvků

Autoři | Foto Luboš Vrabec

V Knikupectví Fryč proběhne v úterý další debata se zástupci Kanceláře architektury města Liberce. Tentokrát bude hlavním tématem úprava veřejného prostranství u vody, tedy třeba přehrady, Tajchu nebo náplavky u krajského úřadu. Beseda začíná v 18 hodin.

„Můžeme probrat také nové městské stojany pro 140 kol, což je podpora cyklistické dopravy ve městě, sjednocení městského mobiliáře, rozšíření funkce, zvyšování kvality ve veřejném prostoru,“ řekl vedoucí kanceláře Jiří Janďourek.

Hosty besedy budou architekti Jakub a Ida Chuchlíkovi.

Beseda se koná v úterý v 18 hodin, vstupné je dobrovolné.

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky kam, fryč, kancelář architektury, Liberec

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.

Pošli tip na kulturní akci

Publikace zaslané kulturní či sportovní akce není garantována a vždy o publikaci rozhoduje redakce.
Zasláním tipu do redakce zároveň deklaruji, že mám svolení s užitím fotografie.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami, etickým kodexem a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.