Zkratka MHD je všem známá, osmnáct dopravních podniků ji ale teď využilo pro kampaň Máte Hromadu důvodů. Pro co? Právě pro její využívání. Liberecký dopravní podnik chce ukázat, že jízda městským autobusem je pohodlná, rychlá a spolehlivá.
Minulý rok se autobusem či tramvají po Liberci a Jablonci svezlo přes 41 milionů cestujících. A za prvních šest měsíců letoška to bylo přes 18 milionů. S takovými čísly panuje spokojenost, ale přesto jich chce přilákat ještě víc.
„Neustále investujeme do obnovy vozového parku, letos jsme koupili čtyři nové autobusy, dalších devět dorazí v prosinci a osm v květnu příštího roku,“ řekl ředitel Dopravního podniku měst Liberce a Jablonce Luboš Wejnar.
Podle něj je jízda MHD spolehlivá. „Tady na severu Čech se to ukazuje třeba v zimě, kdy nám při sněžení opravdu výrazně přibývají cestující. Lidé raději nechají auto doma, ale tramvaj jet musí a také jede,“ dodal.
V posledních letech liberecký dopravní podnik výrazně vylepšuje služby. Ať už jde o zvýšení kvality dispečerského řízení, odbavení bankovní kartou nebo vyhřívaná nástupiště. „Díky kampani se ale lidem chceme ještě více otevřít. Aby viděli, jak dopravní podnik funguje,“ podotkl Wejnar.
A i když změny přicházejí, Sdružení dopravních podniků si nechalo vypracovat průzkum, podle kterého většina cestujících žádné změny k lepšímu nevnímají. A co je největší problém? Podle dotázaných vysoká cena jízdného.
Kampaň potrvá zhruba rok, více o ní najdete na webu www.matehromaduduvodu.cz.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.