Počasí dnes0 °C, zítra3 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Nabídku benefitů pro zaměstnance chceme rozšiřovat i nadále, říká manažer výroby Knorr-Bremse

PR článek

Před časem jsme v našem médiu referovali o přesunu aktivit společnosti Knorr-Bremse do středu Liberce, kde v budově bývalého Telecomu vzniká centrum sdílených služeb pro Evropu, Střední východ a Afriku. V poslední době ale přicházejí nové změny i do výrobního závodu Knorr-Bremse sídlícího v liberecké průmyslové zóně Sever. Proto jsme si povídali s manažerem výroby panem Zdeňkem Štruplem.

Pane Štruple, proč by měli lidé hledající nové zaměstnání volit Vaší firmu?

V první řadě chci říci, že naše výroba stojí na pevných solidních základech, co se týká péče o zákazníka i zaměstnance. Ve firmě máme implementovány všechny moderní systémy spojené se sériovou automobilovou výrobou a je tu udržována čistota na vysokém standardu. Zaměstnanci se těší celé řadě zaměstnaneckých výhod od kvalitního stravování, přes zaměstnanecké tarify pro telefonování až po společenské akce pro zaměstnance. Nadále chceme nabídku benefitů rozšiřovat.

Dobrá a je u Vás nového ve Vaší výrobě?

Za poslední dva roky se podařilo přesunout do libereckého kraje velmi zajímavé technologie – výrobu kotoučových brzd pro užitková vozidla, dále renovaci – repasi brzdových systémů pro níž byla postavena celá nová hala, kde obnovujeme, dáváme nový život brzdovým systémům vykoupeným z trhu. Tako šetříme zákazníkům nemalé náklady a především tak šetříme naše životní prostředí.

A na co se můžeme těšit do budoucnosti?

V právě nadcházejícím období budeme z Berlína přesunovat výrobu viskózních tlumičů, tedy ne brzd. Jedná se o sekundární součást brzdového systému, které má za úkol tlumit přenos rázů a vibrací do motoru při brždění. 

To je zajímavé, jaké jsou vlastně rozdíly mezi brzděním náklaďáku a třeba mého osobního vozu?

V první řadě je to samozřejmé médium, se kterým brzdová soustava pracuje – zatímco v osobním voze jsou brzdy hydraulické, brzdný účinek se přenáší brzdovou kapalinou – tak u užitkových vozidel, tedy i u „náklaďáků“ se brzdný účinek vyvozuje energií stlačeného vzduchu – pneumaticky. Odlišnosti jsou zapříčiněny hmotností – jestliže většina osobních automobilů má hmotnost do 2 tun, pak takový kamion může mít běžně až 40 tun bržděné hmotnosti! I proto jsou brzdové systémy užitkových vozů pokročilejší; při brždění se například využívá i energie výfukových plynů i tzv. brzdění motorem. Samozřejmostí jsou i veškeré elektronické systémy řídící optimální rozložení brzdné síly na všechna kola.

Štítky výroba, Evropa, Afrika, Střední východ, Liberec, Berlín, Liberecký kraj

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Nabídku benefitů pro zaměstnance chceme rozšiřovat i nadále, říká manažer výroby Knorr-Bremse  |  Společnost  |  Zprávy  |  Liberecká Drbna - zprávy z Liberce a Libereckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.