Počasí dnes3 °C, zítra2 °C
Čtvrtek 26. prosince 2024  |  Svátek má Štěpán / 2.svátek vánoční
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Dm drogerii se daří. V uplynulém obchodním roce zvýšila obrat i díky on-line shopu

PR článek

Řetězec dm drogerie markt v ČR v uplynulém obchodním roce, který trval od loňského října do letošního 30. září, zvýšil obrat o osm procent na zhruba 11,5 miliardy korun. Jeho e-shop zaznamenal meziroční růst o více než 88 procent. Drogistická síť ve zmíněném období modernizovala 20 prodejen a otevřela sedm nových.

Společnost dm drogerie markt v České republice zahájila činnost v roce 1992. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 239 prodejen zásobuje po celé České republice ze svých logistických center v Jihlavě a Divišově. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3 534 spolupracovníků. V obchodním roce 2019/2020 vykázala dm v České republice obrat ve výši 11,483 mld. korun a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP či nejnovější SEINZ.

„Prodejci potravin a drogerie mohli na rozdíl od mnoha jiných obchodníků i během nejpřísnějších vládních opatření dál nabízet zboží každodenní potřeby. Agilita a velká soudržnost spolupracovníků naší společnosti umožnily velmi rychle prozákaznicky reagovat s ohledem na nové, neustále se měnící podmínky. K úspěšnému překonání tohoto nelehkého období přispělo i to, že jsme v průběhu krize mohli sáhnout na vytvořené rezervy a těžit z prozíravých investic. Ať už do vybavení prodejen nebo výpočetní techniky, do kvalifikace a samostatnosti spolupracovníků. Kromě toho nám pomohla také důvěra a loajalita našich zákazníků,“ shrnul jednatel společnosti dm Gerhard Fischer.

Podle Store Equitiy Indexu renomované výzkumné agentury AC Nielsen má značka dm velký náskok před všemi ostatními obchodníky na trhu s potravinami a drogistickém trhu. Společnost dm boduje především v oblasti šíře sortimentu a kvality dm značek. Další pozitivní zpětnou vazbou je ocenění Mastercard Obchodník roku 2019 v kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií, kdy společnost dm obhájila vítězství z roku 2018. Ocenění však získala drogerie během roku mnohem více. 

Obvyklý chod poboček letos výrazně ovlivnila koronavirová pandemie. Nasazení zaměstnanců společnost ocenila mimořádnou odměnou v celkové výši 25,1 milionů korun. Zaměstnanci prodejen a centrální logistiky, kteří se aktivně podíleli na zásobování během první fáze pandemie, obdrželi tuto odměnu již za březen. V září předala společnost dm všem spolupracovníkům, bez ohledu na pracovní pozici, výši úvazku či příjmu, mimořádnou odměnu „Zůstaň zdráv“ ve výši tři tisíce korun, která byla nahrána na elektronickou Multi Pass kartu. Jejím účelem je podpora zdraví, pohody a fyzické kondice podle individuálního výběru jednotlivých spolupracovníků.

Drogerie stále klade důraz na společenskou zodpovědnost. Koncem roku 2019 se společnost dm zapojila do celostátní Sbírky potravin. V jejích prodejnách se projevila výrazná mezilidská solidarita, kdy zákazníci darovali více než 14 tun zboží, což je výtěžek, který opět překonal minulé ročníky. Jako reakce na slevové šílenství známé veřejnosti pod názvem „Black Friday“ spustila dm druhý ročník „Giving Friday“: I tehdy šlo o procenta, ale tentokrát ve formě daru ve výši 5 procent denního obratu. Tato částka byla dm navýšena na celkem dva miliony korun a směřovala na aktivity posilující vazby mezi dětmi a seniory. Celkový výtěžek byl na základě hlasování veřejnosti rozdělen mezi 70 vybraných domovů nebo institucí pro seniory.



Naopak díky zapojení do projektu „Pomoc nemocnicím“ předala společnost dm přímo na speciální Covid pracoviště nezbytné drogistické produkty dm značek. Do deseti podpořených nemocnic tak směřovalo 11 566 výrobků osobní hygieny v hodnotě bezmála 280 tisíc korun.

Hodnocení článku je 46 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky ČR, trh, dm drogerie, firmy, 2019/20 Komentáře, Česko, Dm-drogerie markt, Gerhard Fischer, jídlo, České Budějovice, Sundance Film Festival, Černý pátek, Jihlava, MasterCard, Divišov

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Petr Ruprecht

Taková MALINKATÁ reklama.

Neděle, 15. listopadu 2020, 15:10Odpovědět

Dm drogerii se daří. V uplynulém obchodním roce zvýšila obrat i díky on-line shopu  |  Společnost  |  Zprávy  |  Liberecká Drbna - zprávy z Liberce a Libereckého kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.