Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 14. dubna 2023, 15:25
Značka Jägermeister přichází s novým zajímavým projektem. Napříč Českou republikou oslovila vybrané barmany z prestižních barů ke společnému projektu. Manifest Contest, který navazuje na superprémiový Jägermeister Manifest, celkem oslovil dvacet barmanů, které může veřejnost znát z míst jako bar Grandhotelu Pupp v Karlových Varech, pražský Anonymous a Crystal Gardens nebo Modrá Myš v Ostravě. Cílem soutěže je propojit přední mixologisty u nás a také představení superprémiového hořkobylinného likéru Manifest. Po dobu konání soutěže jsou barmani odměňováni sofistikovaným systémem odměn. Tři nejlepší pojedou zažít barmanskou scénu v Berlíně a podívají se také přímo do výroby v německém Wolfenbüttelu. Ve hře jsou také zajímavé finanční odměny za nejlepší signature drinky nebo perfect serve.
„Cílem projektu je vytvořit komunitu nadšených barmanů z pro nás atraktivních podniků a s jejich pomocí vytvořit kolem superprémiové řady Jägermeister MANIFEST svět, kterým začneme kolem této novinky budovat kredibilní povědomí. Podařilo se nám dát dohromady přední bartendry z tuzemských trendsetting barů a podniků, které jsme zasvětili do světa řady MANIFEST na dvou edukačních eventech v Praze a Brně, kde se většina z nich potkala. Tam jsme jim představili značku, její nový koncept, a odstartovali tak i celý contest. Jsme rádi, že se podařilo zapojit mladá a progresivní jména barmanské scény, které Manifest baví. Způsob, jakým to zatím pojali, je nad naše očekávání, a to jsme zatím jenom v půlce celé aktivity,“ řekl Jakub Kozubík, který projekt za Mast Jägermeister řídí.
Soutěž spočívá v propracovaném systému odměn, který je postavený na třech pilířích. Ten s největší váhou stojí na kreativitě a samotném barmanském přístupu účastníků, kde v průběhu dvouměsíčního bloku připravuje každý z nich perfect serve a signature drink, kdy oba mají posunout doporučené servírování, kterým je aktuálně panák v pokojové teplotě. Mimo jiné se do celkového hodnocení započítává i aktivita soutěžících a podniků, ve kterých pracují, na sociálních sítích a v neposlední řadě jde i o počet lahví Manifest, které se jim povede prodat v průběhu března a dubna. „Perfect serve a signature drink kontrolujeme osobně v podniku každého barmana, kdy se hodnotí několik parametrů od chuti a receptury po techniku přípravy. Na sociálních sítích sledujeme označení našich profilů a hashtagy #manifestcontest a #manifest,“ dodal Jakub Kozubík.
Na konci celé soutěže zůstanou tři finalisté z obou regionů ČR (západ a východ), kteří se utkají o post celkového vítěze, resp. tři nejlepší. Ti vyhrají trip do Německa, kde zažijí Jägermeister svět z trochu jiného úhlu, což jim pomůže dovědět se víc nejen o značce Jägermeister, ale i o tom, jak funguje barmanská scéna v zemi původu tohoto nejprodávanějšího bylinného likéru na světě. To jim může pomoct a inspirovat je v jejich barmanské kariéře.
Autorem rozhovoru je atbars.com.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.