Česká televize na Štědrý večer uvedla v premiéře pohádku Tři princezny. Příběh tří dívek a nebezpečné cesty za záchranou jejich domoviny se natáčel v Českém Švýcarsku, ale třeba také v Libereckém kraji na zámku Hrubý Rohozec. Jak se vám pohádka líbila?
Hlavní role princezen si zahrály mladé herečky Josefína Marková, Dorota Šlajerová a Sára Černochová. Prince Felixe pak ztvárnil Josef Trojan a v dalších rolích jsme mohli vidět Kláru Melíškovou, Martina Pechláta, Cyrila Dobrého, Annu Šiškoou, Vojtěcha Vondráčka nebo Michala Isteníka.
„Hlavní myšlenkou je spolupráce. Když si navzájem pomáháme, máme větší šanci úspěšně řešit nejrůznější problémy, a v pohádce tak zachránit celý svět. Naše urozené slečny se řídí stejným mottem jako Tři mušketýři – Jedna za všechny, všechny za jednu,“ řekl k pohádce její režisér Tomáš Pavlíček.
Pohádka se natáčela také v Libereckém kraji na zámku Hrubý Rohozec, filmaři se vydali také na hrad Bouzov, do Tiských skal nebo do lomů Velká a Malá Amerika.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám
Kdo vydržel déle než deset minut, musel být pěkně otrlý...
Za mě fajn. Originalita námětu, neokoukané hlavní představitelky, aktuální témata, současný styl. Není přece možné točit pohádky pořád stejně jako v 50. či 70. letech, to by nevzniknul ani Anděl páně a děti by se při nich unudily.
Proboha! Nazývat tento škvár pohádkou pro děti může jen šílenec. Spíš se dá prohlásit, že je to výtvor absolventů a obětí inkluzivního školství. Ten Pavlíček, hrající si na režiséra, musí být představitelem generace vymydlených mozků!
Pozor, v příběhu a zápletce tedy v našem filmu o jeho primerní kvalitě rozhoduje scénárista, ne režiser .Dejte Felinimu špatný scénář, nic z něho nevykouzlí. Naše nová generace scenáristů konkuruje farmaceutickému průmyslu v tom, že vyrábí scenáře k filmům, které působí silněji než jakýkoliv uspávací prostředek. V tom mají alespoň jedno velké plus, proto bych to vzal spíše pozitivně.
No, dobrá, ale podle vaší teorie, by z dobrého scénáře i mizerný režisér jako Pavlíček vytvořil trhák. Felini by špatný scénář roztrhal, nebo se jím vůbec nezabýval. Obávám se, že tvůrci probíraného veledíla byli od samého začátku při svém nezdravém sebevědomí přesvědčeni o tom, že nejen scénář je geniální, ale že vytváří dílo, jež se nesmazatelným písmem zapíše do historie televizní tvorby. Reklama tomu odpovídala...