Jak nalákat fanoušky do v poslední době prořídlých ochozů U Nisy? První podmínka, tedy dobrý domácí výkon s Baníkem – splněno. Škoda jen ztracené výhry v Boleslavi. Hráči Slovanu se ale rozhodli zajít ještě dál a natočili video, které boří sociální sítě. Jednotliví fotbalisté týmu na něm představují několik typů fanoušků a cíl mají jediný, co nejvíc jich dostat na nedělní utkání s pražskými Bohemians. Výkop je v 15 hodin.
„Na fotbal chodí různé typy fanoušků. Třeba…“ začíná video. A pak už následuje Dominik Plechatý jako „Sázkař,“ Lukáš Červ s Olivierem Vliegenem jako „Fanatici“, Lukáš Hasalík jako „Labužník“ a další.
Video vzbudilo velký ohlas, jen na twitteru ho do pátečního poledne vidělo sedmdesát tisíc lidí, na instagramu má přes tisíc lajků. „Společně s hráči jsme už v minulém týdnu probírali, co bychom mohli udělat pro vyšší návštěvu při dalším domácím utkání. Kluci se ochotně nabídli pro účinkování v nějaké videopozvánce,“ potvrdil mluvčí klubu Tomáš Čarnogurský.
A jaký typ fanouška jsi ty? ????#FCSL #LIBBOH pic.twitter.com/QeFAA4GdMl
— FC Slovan Liberec (@FCSlovanLiberec) August 3, 2023
S nápadem podle něj přišli sami hráči. „Když jsme ve středu probírali možné náměty, sami přišli s tímto nápadem, který jsme si hned odsouhlasili,“ dodal.
Jednotlivé scénky pak vznikaly po čtvrtečním tréninku. „Do svých rolí se hlásili vesměs dobrovolně a nikoho jsme nemuseli nutit, což se pozitivně odrazilo na jejich hereckých výkonech,“ pokračuje Čarnogurský.
Některé části se ale do videa nakonec nevešly. „Někteří se do toho vžili až moc, takže několik odvážnějších výstupů nakonec neprošlo cenzurou,“ směje se mluvčí.
Klub si váží pozitivních reakcí na sociálních sítích, i sami hráči by byli raději, kdyby fanoušci v neděli dorazili na stadion. „Pozitivní reakce na video jsou určitě příjemnou odměnou pro všechny účinkující, ale ještě více by ocenili, kdyby se návštěva na nedělním zápase navýšila minimálně o tolik diváků, kolik lajků video nasbíralo,“ dodal Čarnogurský.
Těch už má kolem 1500, což by znamenalo návštěvu kolem pěti tisíc lidí. Povede se to? Vstupenky jsou v prodeji, při nákupu online stojí 250 korun, nakupovat jdou i pohodleně přes novou aplikaci, kterou Slovan před sezonou představil. V aplikaci je i tradiční předzápasový bulletin. Na místě pak vyjdou na 300.
Fanoušci si při utkání s Baníkem stěžovali na uzavřenou restauraci Žito. To už je podle Čarnogurského minulostí. „Zázemí V.I.P. Východní se přesouvá zpět do prostor bývalé restaurace Slovanka. Sportbar Žito před stadionem bude pro všechny fanoušky opět otevřený před zápasem i po něm,“ potvrdil.
Fanoušci budou moci navštívit i fanshop, který se v neděli otevře už ve 13 hodin. Zápas se hraje od 15 hodin, hráči Bohemians budou mít v nohách čtvrteční zápas a vyřazení z evropského poháru.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.