Středa, 14. září 2022, 16:12
Nejen za zpoždění spoje ale třeba i za nefungující Wi-Fi připojení či klimatizaci mají pasažéři železniční dopravy za určitých podmínek nárok na odškodnění. Přiznání kompenzace ale není automatické a cestující si musí pohlídat několik náležitostí.
Pondělí, 29. března 2021, 06:53
Minimálně desítky podvedených stále čekají na své peníze nebo zboží, které si objednali na e-shopu Czechcom.cz. Po sérii článků týkajících se pochybných praktik internetového obchodu sídlícího v Českých Budějovicích se na redakci Drbny obrátilo...
Neděle, 11. srpna 2019, 16:59
Evropská ochrana práv cestujících v letecké dopravě je rozsáhlá, spotřebitelům se proto vyplatí mít alespoň základní povědomí o tom, na co mají vůči aerolinkám nárok. Především v letních měsících jsou letiště pod náporem turistů přetížená, častěji...
Sobota, 25. srpna 2018, 08:23
Stovky lidí, především vyššího věku, se tento týden staly terčem klamavých SMS zpráv, které se z nich pod záminkou doručení objednaného zboží snaží vytáhnout stovky až tisíce korun. Zboží podle Evropského spotřebitelského centra nemají lidé přebírat...
Pátek, 24. srpna 2018, 15:00
Podvodníci se snaží pomocí klamavých SMS zpráv vylákat peníze od českých seniorů. Zřejmě stovky starších spotřebitelů ve čtvrtek obdržely SMS zprávy ve kterých stojí, že jim během několika dnů bude doručeno zboží v hodnotě stovek až tisíců korun a...
Nebyla nalezena žádná fotogalerie.
Nebyly nalezeny žádné profily.