Do nové sezóny nastoupilo lyžařské středisko Skiareál Ještěd s novým logem i mottem „Hory za rohem“.
„Hory za rohem“ s tímto novým heslem láká na, brzy snad již zasněžené, sjezdovky skiareál na Ještědu. Motto je to příznačné, kdo se může pochlubit tím, že v centru města nasedne na tramvaj nebo autobus a za pár minut si může užívat sjedování. Z nového loga zmizel obrys krajské dominanty v podobě Ještědu, zůstal jen text s výrazně protaženým písmenem E.
Jak upozornili někteří lidé na sociálních sítích, podobné logo má i firma Trevos, která vyrábí svítidla.
Ke graficky jednoduššímu vzhledu log se v posledních letech uchylují firmy i města. Své o tom ví i město Liberec, které před rokem přišlo s novou podobou loga, která veřejnost rozdělila na dvě části, jedni jsou sympatizanty praktické, moderní a jednoduché podoby, jiným se příliš nelíbí.
Na sklonku loňského roku zaznamenalo nové logo i město Semily. To chtělo zachovat ve svém novém prezentačním symbolu své zvíře a tak nápis doplňuje jelení paroží. Před vznikem tohoto loga používaly Semily k propagaci historický znak.
Protichůdné názory zaznamenala i Ostrava, která již před deseti lety přišla s logem se třemi vykřičníky OSTRAVA!!!. Ani zde se obyvatelé neshodli na tom, zda se jim nové logo líbí nebo ne.