Aktuálně

Koronavirová opatření znovu omezí provoz úřadů v Libereckém kraji

Autoři | Foto Dominik Svoboda

Koronavirová opatření od pondělí 12. října znovu omezí provoz radnic v Libereckém kraji. Úřední dny budou jen v pondělí a středu. Jinak budou radnice většinou pro lidi zavřené, případně tam budou moci vstoupit klienti pouze na schůzky, které se dopředu domluví prostřednictvím telefonu nebo e-mailu. Třeba v Liberci a Jablonci nad Nisou mají radnice za normálních okolností úřední hodiny každý všední den a také v sobotu dopoledne.

Úřední dny omezila svým nařízením vláda, platit by zatím mělo dva týdny. Liberecký magistrát kvůli tomu na následující dva týdny zrušil on-line elektronický rezervační systém, všechny rezervace na následující dva týdny budou podle mluvčí magistrátu Jany Kodymové zrušeny včetně těch na pondělí a středu. Úřední hodiny budou po oba dny omezeny na dobu od 08:00 - 10:30 a 14:30 - 17:00. „V ostatním čase je magistrát pro veřejnost uzavřen," zdůraznila Kodymová. Stejně omezená bude i činnost infocentra.

Také v sousedním Jablonci nad Nisou omezí radnice úřední dny na pondělí a středu, otevřeno bude vždy od 08:00 do 11:00 a od 15:00 do 17:00. „Po tuto dobu budeme odbavovat v rámci kapacitních možností úřadu všechny klienty, kteří přijdou. Vždy je však třeba dodržovat rozestupy, ochranu dýchacích cest a desinfekci," řekl tajemník magistrátu Marek Řeháček. V ostatních dnech budou podle něj úředníci odbavovat jen klienty, kteří mají potvrzený termín na základě telefonické či elektronické objednávky. Úřad omezil i kontakty pracovníků, zrušil porady s výjimkou krizového štábu.

V České Lípě se rozhodli omezit úřední hodiny v pondělí na 08:00 až 13:00, ve středu tam lidé své záležitosti vyřídí od 12:00 do 17:00. „Odbor sociálních věcí a zdravotnictví v Děčínské ulici bude mít úřední hodiny v pondělí i středu od 08:00 do 13:00," doplnila mluvčí radnice Kristýna Kňákal Brožová. Občané, kteří jsou v období od 12. do 25. října objednáni na úřad, mohou přijít i mimo nově stanovené hodiny. „Možnost nového elektronického objednání bude dočasně pozastavena," dodala mluvčí. V přízemí radnice bude podle ní urna, kam mohou lidé vhodit dokumenty, které potřebují úřadu doručit.

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.

Štítky koronavirus, správa, vláda, Liberecký kraj, radnice, Jablonec nad Nisou, magistrát, Liberec, Marek Řeháček

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.